Planlama ve Dokümantasyon Şube Müdürlüğü

MÜDÜRLÜK ÇALIŞMA ALANLARI:

  • Müdürlük yazışmalarını yapılması için evrak kayıt - dosya sistemi ve arşiv işlemlerinin yapılmasını sağlamak,
  • Fakülte, Yüksekokul, Meslek Yüksekokul, Enstitü kurulması öncesi ve sonrası için yapılan işlemleri takip etmek,
  • Fakülte, Yüksekokul, Meslek Yüksekokul, Enstitü bünyesinde bölüm-program açılması için yapılan işlemleri yürütmek,
  • Mevcut bölüm programlara öğrenci alım işlemlerini organize etmek,
  • YÖKSİS ABAYS işlemlerini takip etmek,
  • YÖKSİS Birim/Bölüm/Program bilgilerinin güncel tutulmasını sağlamak, 
  • Senato Eğitim Komisyonu iş ve işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
  • Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında CİMER aracılığı ile gelen taleplerin yanıtlanması veya ilgili birime sevk edilerek gerekli cevapların alınmasını sağlamak,
  • Ders planlarının akademik birimlerden toplanarak senatoya sunulması ve sonuçlandırılmasını sağlamak,
  • Ders müfredatlarının güncel tutulmasını sağlamak,
  • Bir sonraki yılın ders planları ile ilgili değişiklik taleplerini senatoya sunulmasını sağlamak,
  • Bağlı bulunulan üst makamlara sunulmak üzere hazırlanan yazıları kendisine verilen yetki sınırları içinde incelemek, parafa veya imza etmek,
  • Senato ve Yönetim Kuruluna önerilerin hazırlanması ve kararların ilgili birimlere dağıtılmasını sağlamak,
  • Yeni kayıt ve kayıt yenileme işlemlerinin süresi içerisinde aksatılmadan düzenli bir biçimde sürdürülmesini sağlamak,
  • Birim temel faaliyetleri ile ilgili yasal mevzuatların uygulanmasını sağlamak,
  • Kendisine yönlendirilmiş öğrencilerin her türlü soru ve sorunları ile yakından ilgilenmek,
  • Mevzuatları (Yönetmelik, Yönergeleri, vd.) takip etmek, gereğini yapmak ve yapılması gereken düzenlemelere dair iş ve işlemleri takip etmek,
  • İnternet sitesinden çalışma alanı ile ilgili gerekli duyuru işlemlerinin yapılmasını sağlamak,
  • Üniversite Kurullarının, eğitim-öğretim ile ilgili alınan kararlarının uygulanmasını sağlamak,
  • Otomasyon programı kullanılarak yapılması gereken tüm öğrenci işlemlerini yapmak,
  • Mezuniyet sürecini yürütmek. Diploma ve diploma eklerinin hazırlanmasını ve mezunlara dağıtılmasını sağlamak,
  • Müdürlük faaliyetleri ile ilgili izleme ve ölçme faaliyetlerini, gerçekleştirmek ve üst makama raporlamak,
  • Müdürlük faaliyetleri ile ilgili faaliyet raporları hazırlamak ve üst makama sunmak,
  • Müdürlük faaliyetleri ile ilgili belirlenen hedeflerin gerçekleşme durumlarını izlemek ve üst makama raporlamak,
  • Üniversitemizin akademik/idari birimleri ve başkanlık altında bulunan şube müdürlükleri ile koordineli şekilde çalışılmasını sağlamak,
  • Üst makamlar tarafından bildirilen istek ve önerilerin zamanında gerçekleştirilmesini sağlamak,
  • Daire Başkanı ve üst makamların vereceği diğer görevleri yerine getirmek. Takip ettiği iş ve işlemler hakkında amirine bilgi vermek.
Eski Site